Complaint: onopgeloste klacht laarsjes

user-177786 on 12 May 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb laarsjes half januari gekocht bij zalando en daar laat op diverse plaatsen de verf laag los en waren pas 3 maanden oud. ik heb dit bij zalando aangegeven en heb nu al 5 keer een reaktie gehad dat het in behandeling is , 1x moest ik foto’s opsturen , toen had ik ze daar niet gekocht ( helaas werkt het bij dat bedrijf zo als je ze met een ander e mail adres besteld dan kennen ze het niet.je moet toch op adres de klanten gegevens kunnen vinden???!!!)nu krijg ik elke keer van een yvette zwart dat het in behandeling is maar ondertussen ben ik al 4/5 weken verder en hoor maar niks meer.Bellen heeft geen zin .Ik koop daar regelmatig wat maar met een terechte klacht omgaan is erg moeilijk.ik vraag me af of je er als klant wel goed aan doet om bij zo’n bedrijf iets te kopen wat service ergens onderaan heeft staan.

Desired solution:

Dit zou veel sneller beoordeelt kunnen worden en zeker geen 4 weken!
Ik ga ervan uit dat ik een creditnota krijg .

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from Zalando

11 years ago - Geachte meneer van Geffen, Onze oprechte excuses voor het ongemak. Correspondentie over bestellinggen kan enkel kan worden verzonden aan het e-mailadres dat gekoppeld is aan het account waar u de desbetreffende bestelling mee heeft geplaatst. Dit is per e-mail gecommuniceerd op 16-04-2013 en 17-04-2013. Dit vanwege de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Het e-mailadres dat u eerder heeft opgegeven komt niet overeen met e-mailadres dat gelinkt is aan uw account. Ter afhandeling van uw schadeaanvraag hebben wij u een e-mail gestuurd naar het e-mailadres dat is gekoppeld aan het account waar de desbetreffende bestelling mee is geplaatst. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en vertrouwen erop de klacht hiermee te hebben afgehandeld. Met vriendelijke groet, Joris de Waard Zalando Customer Care

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Correspondentie over bestellinggen kan enkel kan worden verzonden aan het e-mailadres dat gekoppeld is aan het account waar u de desbetreffende bestelling mee heeft geplaatst. Dit is per e-mail gecommuniceerd op 16-04-2013 en 17-04-2013. Dit vanwege de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Het e-mailadres dat u eerder heeft opgegeven komt niet overeen met e-mailadres dat gelinkt is aan uw account. Wij willen u dan ook vriendelijk verzoeken de inbox van uw overige e-mailaccounts na te lopen.

Ter afhandeling van uw schadeaanvraag hebben wij u een e-mail gestuurd naar het e-mailadres dat is gekoppeld aan het account waar de desbetreffende bestelling mee is geplaatst.

All complaints of