Complaint: Aansluiting internet en TV

user-177893 on 13 May 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Lieve KPN,
Het is jullie gelukt. Ik ben murw! Al 4 weken ben ik nu bezig op ons nieuwe adres een internet en TV aansluiting te krijgen. Als ZZP’er werk ik thuis en heb dus internet heel hard nodig. Het schijnt dat er ergens in een verborgen bestand staat dat regge fiber de aansluiting geregeld heeft. Dit geheimzinnige bestand wordt maar een keer in de zoveel tijd geopend en daarna kan de KPN pas vervolg stappen ondernemen en een monteur inplannen.
Alles onderdeel van een SYSTEEM wat niet onderbroken kan worden. Lieve KPN, het enige wat ik wil is internet en TV???? Daar zijn jullie toch voor?

Desired solution:

Binnen 5 dagen een aansluiting internet en TV.
Ik ben niet tevreden met een belletje dat ze eraan werken.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of