Complaint: VIPservice?

user-178034 on 13 May 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij Centerparcs in de Eiffel een VIPcottage gehuurd. Bij aankomst bleek van de beloofde privacy niet veel, we keken aan de overkant naar de bewoners van de andere cottages. Huisje was beetje opgeknapt met likje verf en in een kamer hadden ze de sauna geplaatst. Die hadden we hard nodig om de ergernissen weg te zweten.
Broodjes bezorgservice erg leuk maar je kan geen keuze opgeven, navraag bij de receptie resulteerde in een uh nee, ze kiezen gewoon wat broodjes uit? En het aantal? Uh kiezen zij ook. Ik had bonnen voor de krant, moest ik die inleveren. Antwoord uh nee geloof t niet wij kiezen of u AD of Telegraaf leest?
2 x geen krant erbij gekregen (AD of Telegraaf of niks kiezen ze helaas dus ook zelf)en 1 keer geen broodjes en geen krant. Bellen dus.
Home cinema set in het huisje maar geen DVD’s? Navraag resulteerde in een uh nee, we hebben geen DVD’s hier. Die moet u zelf meenemen???
Auto mag je bij het huisje laten staan wel kaartje achter de ruit, hoewel …. achteraf blijkt IEDEREEN mag zijn auto laten staan.
Ligstoel in de tuin even erbij pakken, oeps leuning is helemaal stuk.
Zwembad erg verouderd evenals het gehele park, echt een teleurstelling.

Desired solution:

Ik zou niet weten wat hier nog aan te doen is achteraf.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 14 mei jl. werd er door het Webcare Team van Center Parcs een e-mail gestuurd naar de gast. Gast kreeg een cadeaubon aangeboden, als compensatie, die geldig is voor een voglend verblijf.

All complaints of