Complaint: leveren van hoekbankstel

user-178433 on 16 May 2013 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

hoi. ik heb 15 januari 2013 compleet meubels bij woon square besteld en hoekbankstel,en wij hadden aan die verkoper verteld dat we geen meubels hadden om te zitten en toen vertelde hij ons dat de meubelskomen van 4weken tot6weken,en de hoekbank 10tot 12weken.maar we zatten te wachten maar,ze gaven helemaal geen bericht dat was al 7ste de week ,nu dacht ik ga bellen ik belde de hoofdkantoor en ze stuurden mij van kastje naar de muur. van dat nummer naar andere, en ik kon eindelijk naar paar dagen de verkooper aan de lijn krijgen.en hij zou hun bellen en belt hij mij terug. en toen zei hij mevrouw de spullen zijn binnen dat komen ze dat week het was 8steweek ,het was allemaal allemaal leugens ze kwamen op 10eweek. en dehoekbank normaal hoort van 8tot10 weken en is bijna juni en de hoekbank is nog steeds niet gekomen. en als ik ze bel dan ze zeggen de bank is in vertaraging. mijn geduld met hun is op. want ze zijn niet eerlijk wat ze zeiden allemaal was leugens en willen je aan hun voeten vasthouden, en ze lossen helemaal niks als ik hun bel ze geven altijd een smoes.

Desired solution:

als woonsquare de vertraging voor alle die tijd moet vergoeden dat wij zatten te wachten. en dat snel mogelijk met ons contact opnemen. want ze laten niks van hun horen. en dat ze juist bank halen. want ik hoor klachten van anderen dat ze vekeerd banken leverden. en heeft een chefeur altijd wat een smoesje .ik heb geen vertouwde in meer, zouden jullie wat op lossing doen met woonsquare, en harteijk dank en laat jullie mij snel mogelijk weten groeten .mevrouw,g.chakour

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Telefonisch met klant oplossing overeengekomen

All complaints of