Complaint: belcompany samsung C3050 totall loss verklaard?

user-1789 on 22 October 2009 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn zoon heeft in juni een mobieltje van zijn verjaardagsgeld gekocht, het mobieltje kostte 50 euro maar voor mijn zoon een hoop geld.

Al snel bleek dat de batterij wel heel erg snel leeg raakte, totdat op een dag in juli (mobiel was nog geen 6 weken oud) het toestel niets meer deed, batterij leeg dachten wij. Maar ook in het stopcontact deed hij niets meer.
Eind juli dus terug naar Belcompany, en die hebben het toestel opgestuurd, wij dachten dat we een nieuwe batterij zouden krijgen maar het moederboard bleek vervangen te zijn. Inmiddels was het half augustus geweest, het toestel was ruim drie weken weg geweest.

Toen mijn zoon het toestel terug kreeg haperden af en toe de 4-5-6 maar als je hem weer even aan en uit zette deed ie het weer voor dagen goed. Mijn zoon moet bij thuiskomst uit school zijn mobiel in de kast leggen omdat ik er de controle op wilt houden.
Toen bleek opeens zomaar het scherm wit te verlichten als hij op de kast lag. Je kon dan niet anders doen dan de batterij er in en uit doen omdat er niets meer met het toestel te doen was.
Dit gebeurde steeds vaker en uiteindelijk begin oktober maar weer terug naar Belcompany.
Die deden een eerste test om te kijken of de batterij geoxideerd was maar dat zag er goed uit, volgens hen moest het toestel even gereset worden.

Gisteren werd ik gebeld door Belcompany, en wat schetst mijn verbazing? Het toestel is totall loss verklaard want er is vochtschade?
Volgens de verkoper zou mijn zoon misschien gedouched hebben met muziek aan? Ik vertelde hem dat het toestel bij thuiskomst op de kast gaat. Toen vertelde hij dat het toestel misschien in een natte schooltas had gezeten? U moet weten, mijn zoon leert op school met een laptop die zit in een neopreen hoes en daar zit ook zijn mobiel in.
Dit vertelde ik de verkoper waarop hij zei; ja U zegt dit en het reparatiecentrum zegt dat.

Ik kon praten als brugman maar helaas, ik kan het kapotte mobieltje op komen halen. Dit vind ik dus stijlloos, het is zijn woord tegen het mijne. Mijn zoon is heel erg teleurgesteld, zeker omdat hij zuinig op zijn zelf gekochte spullen is. Wie zegt mij dat het vocht er niet in is gekomen terwijl hij bij Belcompany lag of dat het tijdens het transport gebeurd is. Of dat ze het op een vochtprobleem houden terwijl er misschien heel wat anders aan de hand is wat voor hen misschien te duur wordt om te maken.

En wat het ergste is; ik vertelde dit vandaag verontwaardigd op mijn werk en wat denk je;2!! collega’s hebben dit vorig jaar ook gehad bij Belcompany. Waarvan 1 collega daar zo de boel op stelten heeft gezet en een nieuwe mobiel heeft gekregen, de andere is afgedropen.

Ik hoop dat Belcompany of T Mobile want daar hoort het prepaidpakket bij toch de verantwoordelijkheid willen nemen om dit probleem op te lossen.

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from Belcompany

14 years ago - Beste klant, Wij willen u graag helpen met het oplossen van uw klacht. Zou u contact willen opnemen met onze klantenservice op nummer: 0318-569852. Referentie: BC0910-749. Met vriendelijke groet, BelCompany

Comment by poster of the complaint

14 years ago - Gelukkig is er met de service van Belcompany niets mis, op mijn klacht is snel gereageerd en is naar volle tevredenheid opgelost. Bedankt namens mijn zoon. Met vriendelijke groet, Diana

All complaints of