My complaint:
Ik heb een sim only van youfone met 1GB data bundel. Bij de lopende kosten lees ik Data nationaal (binnen bundel) en data nationaal. Bij data nationaal binnen bundel heb ik 700mb gebruikt (0,00euro) en bij data nationaal 800mb (80 euro). Ten eerste is het vreemd dat er nog 300 mb over is en dan al overgaan op het buiten bundel internet. Ten tweede heb ik nooit zoveel data verbruikt. Mijn Iphone houd de data ook bij en daar kom ik uit op 400mb.
Ten derde heb ik nog maar net 1 dag inzicht in mijn lopende kosten omdat het een nieuwe abbo is. Dit heb ik dus nooit aan zien komen.
Gisteren stond er 500mb 50 euro waar ik dus al van schrok. Toen heb ik mobiele data uitgezet en alleen op wifi gezeten. Vandaag was het dus met 300mb opgelopen.
Klantenservice is niet te doen.
Desired solution:
Dat de niet gemaakte kosten worden kwijtgescholden. Ik zit net 10 dagen bij youfone en zo beginnen is niet fijn.