My complaint:
Vorig jaar zijn wij van energiedirect over gestapt naar een andere energie leverancier. telefonisch hebben wij de juiste meterstanden doorgegeven aan energiedirect. Vervolgens krijgen wij een eindnota met standen die totaal niet kloppen en veel hoger uitvallen. Uiteraard gaan wij geen facturen betalen die niet kloppen en willen wij eerst duidelijkheid voordat wij tot betaling overgaan. Ook over de snelheid van reageren op onze emails zijn wij niet tevreden vaak duurt het veel te lang voordat wij eindelijk een antwoord hebben.Daardoor gaat de tijd ook door en daarom heeft Energiedirect ook incassokosten berekent Ondertussen blijven ze van Energiedirect maar aanmaningen sturen incl incassokosten. Nadat het één en ander gecorrigeerd is en het een beetje lijkt te kloppen hebben wij het bedrag aan Energiedirect overgemaakt, uiteraard zonder incassokosten. Vervolgens krijgen we in januari weer een email en telefoontje om die incasso kosten te betalen. Wij betalen nu ook niet omdat wij vinden dat deze kosten onterecht aan ons berekend worden. Vervolgens horen we een tijd niets en beginnen ze in mei weer te bellen en te mailen over de incasso kosten en dreigen ze ook nog om deze kosten te verhogen van €25,- naar €40,-.
Desired solution:
Wij zijn tevreden als Energiedirect stopt met ons te mailen en te bellen over die incasso kosten.