Complaint: glasvezelpakket

user-178805 on 18 May 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik kreeg een aanbiedding voor glasvezel en had 7 dagen bedenktijd hiervoor .
na 4 dagen en in overleg met mijn zoon heb ik besloten om alles te annuleren maar….donderdag avond kon ik niet meer telefonisch verbonden worden met de juiste afdeling, Vrijdag morgen [17 mei]om 9 uur direkt weer gebeld , want

het installatiepakket was al bezorgd. Op mijn vraag wat ik hier mee moest doen kreeg ik als antwoord : breng maar op postkantoor. terwijl het bezorgd was maar dit kon niet worden teruggehaald.
Ik dit met veel moeite gedaan maar tot mijn verontwaardiging moest ik hier 6,75 voor betalen .
Mijn zoon, die thuis was heeft nog gezocht, op alle brieven die er intussen thuis lagen naar een antwoord nummer . nergens te vinden.

Er was geen antwoord nummer op het adres vermeld , helaas..
Ik, direkt thuis gekomen ,weer gebeld met kpn , [4 x een ander nummer van het kastje, naar de muur ]dat ik dit niet wilde betalen ,
Had U maar moeten vragen om een antwoord nummer Mevrouw.kreeg ik als antwoord.

of ons moeten bellen voor een antwoord nummer . Waardeloos advies, daar sta je dan in een postkantoor en ga je zeker niet eerst bellen .
Ik ben hier erg boos over hebt U nog een advies misschien?

Ik vind dit heel slordig van het kpn.
vriendelijkegroet Mevr. M. van der Hel.

Desired solution:

Als deze 6,75 wordt afgeschreven van mijn rekening bij kpn van mijn digitennne abonnement.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of