Complaint: Foutief reserveren van een bedrag!!

user-178854 on 18 May 2013 about BP in category Tankstations

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik had op zondag getankt. Maar de eerste keer ging het fout en had ik niet getankt en ook een bon van nul euro. Daarna wel getankt met ook weer een bon. Maar dan kijk je op je rekening en dan zie je een reservering van 150 euro terwijl je een bon van nul hebt van de eerste keer. Het is nu 6 dagen verder en begrijp niet waarvoor die reservering er nog steeds staat en daarbij heb ik een 35 liter tank, dus zou er nog geen eens voor 150 euro in mijn tank passen plus dat ik daarna wel getankt heb. Ik snap niet waarvoor ze dat niet sneller kunnen verwerken bij de BP en zien dat dat niet klopt.

Desired solution:

Dat er niet zolang over gedaan wordt voortaan en mensen niet zo laten schrikken. Want ik ben nog terug gegaan om mijn nul euro bon uit de vuilnisbak te halen als bewijs. Dat als je niet tankt ze ook niet 150 euro reserveren. Dit is ook de eerste keer dat dit gebeurt is bij mij en vraag me af of dit niet op een betere manier kan. Bij Ik ben niet van plan nog bij BP te tanken want iemand zo laten schrikken is niet cool.En bij andere tankstations heb ik ook wel eens zoiets gehad maar toen werd er geen bedrag gereserveerd.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about BP

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind BP to pickup complaint

All complaints of