My complaint:
2 kaartjes besteld bij See tickets voor de Libelle zomerweek voor zondag 19 mei.
Betaald met creditcard.
Geen tickets per mail ontvangen.
Gebeld naar See tickets dat ik ze niet heb ontvangen.
Meisje aan de telefoon zegt; we hebben ze gemaild dus ik kan daar verder niets aan doen.Ik zei; ik heb ze echt niet ontvangen kunt u ze nog een keer mailen want dan is er iets mis gegaan. nee doen we niet was t antwoord ga maar naar de kassa bij de libelle zomerweek. Goedemiddag Mevr van Bergen, fijn weekend. En ze verbreekt de verbinding. 10 min aan de telefoon gezeten à 45 ct per minuut. 40,80 euro lichter en geen e-tickets! En morgen gaan we er naar toe. Dus wat nu??
Desired solution:
Dat ik de e-tickets alsnog gemaild krijg vanavond of geld terug.Want morgen gaan we al!
Ik bestel en betaal ze toch niet voor niets van te voren.
Om niet in de rij te hoeven staan.