Complaint: te hoge facturen hoe kan ik op 1 dag 25 euro internet gebruiken terwijl ik niet over mijn bundel was

user-178983 on 19 May 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

hallo, mijn abbonements kosten voor deze maand zijn 55,65 terwijl mijn abbonement maar 17 euro per maand is
ik zie dat die voor 2 maanden is mei en april, ik weet dat ik in mei 1.84 over mijn abbonement ben gegaan omdat ik heb gebelt vanaf parijs. maar in april heb ik alles goed in de gaten gehouden ik was niet over mijn abbonement heen en toch staat er dat ik op 1 dag 20-04-2013 26,82 over mijn abbonement ben gegaan, en op een aantal andere dagen een paar euro . de laatste dag 5.61 dit wil ik nog wel geloven omdat het de laatste dag van de maand was, hoe kan ik in 1 dag zoveel er over heen zijn gegaan terwijl ik niet over mijn bundel was. Ik ben ook een aantal keer gebelt door een vreemd nummer uit het buitenland herrinner ik mij nu, zit er iemand anders met mijn abbonement te spelen ? ik wil graag een duidelijke reden voor deze kosten ! aangezien ik een jaar abbonement heb en dus niet zomaar weg kan. voordat ik het abbonement afsloot heb ik al heel veel reacties gelezen van boze klanten maar ook een paar tevreden klanten, daarom heb ik het toch maar vertrouwd waar ik nu spijt van heb

Desired solution:

antwoord op mijn vraag hoe het kan dat ik als ik niet over mijn abbonement heen ben toch in 1 dag 25 euro moet betalen.

een passende afspraak over de prijs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Simyo

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Simyo to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Simyo

Message from Simyo

11 years ago - Beste Johanna, Ik zie dat je telefonisch en per email contact hebt gehad met de Klantenservice en dat er samen met jou naar een passende oplossing is gezocht. Mocht je nog vragen hebben, dan beantwoorden wij die graag. Vriendelijke groet, Simyo webcare Simyo.nl/forum

All complaints of