Complaint: Tegoedbon

user-179105 on 21 May 2013 about Woonsquare in category klachtmelden, Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een bankstel gekocht bij Woonsquare, maar eenmaal thuis mat ik mijn huiskamer nog eens op en het bleek veel te groot te zijn, dus belde ik Woonsquare op of zij misschien de bankstel in een kleinere uitgave konden leveren. Dit was mogelijk en de bankstel zou dan ook goedkoper worden, maar dat verschil kreeg ik niet contant terug, maar in de vorm van een tegoedbon. Hier was ik niet tevreden mee, maar ik dacht misschien heb ik er nog iets nodig. Vandaag ging ik terug naar de winkel voor een schoenenkastje of een keukentafel, maar dat hadden zij niet het enige wat een beetje “oké” was, was dan ook veel te duur voor mijn portemonnee. Dit meldde ik aan een verkoper en die vertelde mij dat ik gewoon wat kon bij betalen. Wat in mijn situatie niet mogelijk is en ook onnodig is, want wat moet ik met iets wat ik niet mooi vind of nodig heb. Ik wilde gewoon mijn geld terug en de tegoedbon is ook nog, maar een maand geldig. De verkoper zei toen ook dat als ik iemand kende die iets nodig had dat dat ook kon, maar in mijn omgeving zit iedereen nog goed met zijn spullen. Toen vond ik in de winkel een stel die mijn bon wilde overkopen, zodat ik mijn 133 euro terug had en zij gewoon na inlevering van de tegoedbon 133 euro van hun totaalbedrag afkregen. Toen was dit opeens niet mogelijk en dat kon ik niet maken, want dat was niet oké vertelde de verkoper mij met een geniepige grote grimas. Maar het is wel oké om mij mijn geld af te troggelen, want ik heb wel gewoon die 133 euro extra voor m’n bank betaald. Dus dat begrijp ik niet helemaal en is ook totaal niet logisch en uitermate onbehoorlijk. Ik heb dus duidelijk niets aan deze bon en over een maand ben ik mijn geld kwijt en ik heb het al niet zo breed, dan krijg je ook dit nog. Dit vind ik een erg trieste zaak.

Desired solution:

133 euro retour

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Ronduit een belachelijke reactie van Woonsquare, nadat ik alles in m'n klacht had uitgelegd bellen zij mij op dat ik van het bedrag maar een schilderij moest gaan kopen, die über lelijk en ordinair zijn, voor 150 euro, dan moet ik er dus nog eens 17 euro bij betalen en het schilderij dan gewoon op Marktplaats te gaan zetten. Dit vind ik gewoon een grap, het personeel moet echt eens een cursus manieren leren/hoe ga ik met klanten om krijgen. Om 133 euro maken zij zo'n poeha, willen zij niet meewerken en doen erg onvriendelijk. 133 euro die ik zelf AL heb betaald uit mijn eigen zak, dus het is gewoon mijn EIGEN geld, ik eis niet 133 euro voor niets.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Tegoedbon met 1 jaar verlengd iom klant

All complaints of