Complaint: Lidmaatschap

user-179415 on 21 May 2013 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik denk dat ik al een jaar miaschien wel langer lid ben van huurwoning bemiddeling.
Ik weet ook niet meer wat mijn onlog naam en code is.. in deze tijd hebbeb hun voor mij geen woning gevonden! ! Verder wordt wel iedere maand €19, 95 van mijn rekening afgeschreven. . Ik kan op hun site ook nergens vinden hoe ik dit kan oplossen. Hoop sat jullie mij kunnen helpen.
Groet sharon

Desired solution:

Ik zou het fijn vinden als ik mijn geld van de laatste 3 maanden terug krijg! Ik heb ny een woning en dat heb ik niet via huurwoningbemiddeling. Ik kan die €60 dus heel goed gebruikeb. Ik snap dat dit waarschijnlijk niet kan maar wil wel dat mijn lidmaatschap per direct wordt atop gezet.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Huurwoningbemiddeling.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste mevrouw Damen,

Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij uw abonnement voor u hebben beëindigd. U ontvangt van ons geen mailing meer met het huurwoningaanbod.

Afhankelijk van uw zoekcriteria is er wel of geen of meer of minder aanbod beschikbaar. Voornamelijk het type woning en de gewenste huurprijzen kunnen een beperking in de resultaten opleveren. Deze had u kunnen wijzigen in "Mijn voorkeuren".

Op onze site vindt u onder “help”: Ik heb een andere vraag, hoe kan ik deze stellen? U kunt hier direct een vraag stellen aan de Helpdesk. Ook staat onder “help” beschreven hoe u het abonnement zelf had kunnen beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of