Complaint: Note 2 scherm spontaan gebarsten

user-92356 on 21 May 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte heer / mevrouw,

Bij deze wil ik een klacht indienen over de verkopers bij KPN en de verhalen die zij vertellen. In januari van dit jaar heb ik een contract afgesloten bij dhr. Danny Vermolen van de verkoopdienst van KPN. Het betreft hierbij een zogenaamd Lease contract waarbij mijn toestel bij diefstal, schade, vernieling etc binnen 24 uur kostenloos zou worden vervangen door hetzelfde toestel.

Vandaag dinsdag 21 mei bij het naar huis rijden op de navigatie via de telefoon barst het scherm spontaan terwijl de telefoon op het dashboard in de houder zit gemonteerd.
Direct na dit voorval rond 18:00 heb ik geprobeerd te bellen met KPN maar ik kwam niet door de wachtrij heen en werd zelfs weggedrukt.

Rond 21:00 heb ik opnieuw gebeld en gesproken met iemand van de mobiele ondersteuning deze persoon gaf aan dat ik mijn telefoon kon omruilen voor een andere telefoon. Ik moest alleen het Imei nummer geven. Dit kon alleen als ik de telefoon losmaakte dus opgehangen het Imei nummer opgezocht en opnieuw gebeld. Na het doorgeven van het Imei nummer ben ik doorverbonden met de externe reparatie afdeling van KPN. Deze gaf aan dat glasschade niet gedekt werd en ik de telefoon kon laten reparen en anders niet. Hierop heb ik aangegeven dat ik het hier absoluut niet mee eens en terug wil worden verbonden naar KPN. Ik ben doorverbonden met mevrouw Laura Geels en deze zou mij doorverbinden met een afdeling die me verder kon helpen echter werd ik gewoon weggedrukt.

Drie keer op rij een voorbeeld van het niet nakomen van afspraken en klantonvriendelijk zijn.

Wat ik wil:
Kostenloos binnen 24 uur vanaf 21 mei 21:00 gerekend een nieuwe note 2.
Kostenvergoeding voor de door mij geïnvesteerde uren
Excuses van de verkoper en Mevrouw Laura Geels die mij beiden klantonvriendelijk hebben behandeld.

Graag verneem ik direct en uiterlijk binnen 24 uur uw reactie anders onderneem ik andere stappen die KPN veel geld gaan kosten.

Desired solution:

Kostenloos binnen 24 uur vanaf 21 mei 21:00 gerekend een nieuwe note 2.
Kostenvergoeding voor de door mij geïnvesteerde uren
Excuses van de verkoper en Mevrouw Laura Geels die mij beiden klantonvriendelijk hebben behandeld.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of