Complaint: 1uur aan de lijn aan het wachten,

user-179458 on 22 May 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Kreeg een brief met mijn nieuwe simkaart. Ik moest youfone bellen om deze te activeren. Belde om 17:25 op en bleef daarna aan de lijn tot 18:25.
Je hoort de hele tijd een vriendelijke vrouw die zegt: U wordt zo snel mogelijk geholpen. Dat bleek dus niet zo want ondertussen waren alle telefonisten al naar huis.
De youfone klantenservice sluit namelijk om 18:00 uur, maar je wordt als bellende klant dus wel aan de lijn gehouden met de mededeling, dat je zo snel mogelijk wordt geholpen terwijl er niemand de telefoon meer kan opnemen. Zeer kwalijk.

Desired solution:

dekking kosten gemaakt belminuten

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Youfone.nl to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Contact opgenomen met klant.

All complaints of