Complaint: Problemen met internet

user-179541 on 22 May 2013 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte mevrouw, mijnheer.

Sinds November 2012 zijn wij bij Caiway met volledig pakket.
Het heeft 2 maanden geduurd voor alles redelijk goed werkte,
na veel klachten en telefoontjes.
Nu hebben we sinds een paar maanden dat steeds het internet, en soms de telefoon weg valt.
Op mijn pc lees ik dan steeds
“De verbinding tussen uw toegangspunt, router of kabelmodem en internet is defect”.
Dit gebeurt soms wel tot 8 keer in een middag en een avond.
We hebben een sterke router bewust gekocht, en zit hier 1 meter vanaf.
Ook geeft de tv soms storing, lezen we dat er een servicefout is.
Dit is allemaal heel vervelend.
Graag zou ik dit opgelost zien, daar dit geen werken is op deze manier op de pc.

Met (nog) vriendelijke groet
Ruud en Carla Croese.

Desired solution:

Als de pc, tv, en telefoon naar behoren werken.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Caiway Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from Caiway Internet

11 years ago - Naar aanleiding van deze melding hebben we contact opgenomen met de klant. We hebben samen met de klant besloten om de verbinding in een meting te zetten om hierdoor de oorzaak van de storing te achterhalen. Tevens hebben we afgesproken om nog contact op te nemen met de klant als we meer informatie hebben uit de meting. Met vriendelijke groet, Thijs Eleveld Klantenservice Medewerker Caiway CAIW Diensten B.V. – KvK 27237487 Postbus 45, 2670 AA Naaldwijk T 088 224 9111 (lokaal tarief) F 0174 638 536 E helpdesk@caiway.nl I www.caiway.nl

Message from Caiway Internet

11 years ago - We hebben vandaag contact opgenomen met de klant en de klant kosteloos een monteur aangeboden om de oorzaak van de storing te achterhalen. Met vriendelijke groet, Thijs Eleveld Klantenservice Medewerker Caiway CAIW Diensten B.V. – KvK 27237487 Postbus 45, 2670 AA Naaldwijk T 088 224 9111 (lokaal tarief) F 0174 638 536 E helpdesk@caiway.nl I https://www.caiway.nl

Message from Caiway Internet

11 years ago - Monteur van Caiway is langs geweest en heeft een probleem gevonden in het netwerk van Caiway/Rekam. Melding is aangemaakt voor de buiten dienst van de Rekam. Met vriendelijke groet, Arjan in ’t hout Caiway Webcare Team.

Message from Caiway Internet

11 years ago - Net contact opgenomen met de Rekam, melding is in behandeling advies om de klant te laten bellen voor het maken van een afspraak. Klant gebeld doorgegeven om contact met de Rekam op te nemen voor het maken van de afspraak. Met vriendelijke groet, Arjan in ’t Hout Caiway Webcare Team.

Message from Caiway Internet

11 years ago - We hebben telefonisch contact met de klant opgenomen. De monteur is inmiddels bij de klant geweest. We blijven de storing monitoren door midden van een modemmeting. Maandag 17 juni a.s. nemen wij contact op met de klant om de uitkomst te bespreken. Met vriendelijke groet, Harma Cawiay Webcare Team

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Caiway Internet posted

Caiway Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben telefonisch contact met de klant opgenomen en de storing is verholpen. In overleg met de klant sluiten wij deze klacht.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

All complaints of