Complaint: Belachelijke defect afhandeling

user-179760 on 23 May 2013 about Conrad Electronic in category Electronica Winkels - ketens

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Voeding van Nexus 7 is defect (kan wel opladen via pc en andere voeding). Het betreft hier losse voeding. Ik meld het probleem en Conrad wil dat ik alles (inclusief tablet) opstuur. Ik geef aan dat dit niet gewenst is, tablet moeten wissen, gegevens overzetten, opnieuw installeren… zes uur werk van mijn kant. Dus melden ze dat ik de voeding los mag opsturen… maar…. dan duurt het wel 6 tot 8 weken. Als ik alles opstuur dan uhhh duurt het maar 2 weken.

Desired solution:

Gewoon een nieuwe voeding binnen 1 week. Ik geloof er geen snars van dat wat conrad zegt: "we bieden hem aan ter reparatie" yeah right... zulke termijnen zijn of pure laksheid van conrad om dit echt op te pakken of bedoelt om de zaak te traineren.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Conrad Electronic

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Conrad Electronic to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Conrad Electronic

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Conrad Electronic

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Kreeg zojuist via klacht.nl email dat Conrad mijn probleem heeft opgelost. Ik weet nog van niets... dus ik wacht even af.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Nee, geen oplossing van Conrad, dus niet opgelost. Conrad jokt tegen klacht.nl

All complaints of