Complaint: Armband

user-180377 on 26 May 2013 about Swarovski in category Juweliers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn zoon heeft van zijn vriendin, die studente is en voor haar heel veel geld was, een armband gekregen van edelmetaal. Helaas ging het er iets bij de sluiting stuk, zodat hij het niet meer kon dragen. Naar de Swarovskizaak gegaan in Alexandrium. Armband is opgestuurd naar Hoofddorp. Hij kreeg bericht terug dat het niet meer gemaakt kan worden. Waarom is ons onduidelijk? Swarovski verkoopt iets, maar als er iets aan mankeert, kan het niet gemaakt worden. Men verschuilt zich achter allerlei redenen en ik vraag me af of dit werkelijk Klantenservice is. Zo’n gerenomeerde zaak zou dit toch op moeten pakken en het op een andere manier op moeten lossen.Aangeboden door ons is om dan maar evt. een ander soort sluiting er op te zetten, maar dat was ook niet mogelijk. Deze armband is dus waardeloos geworden. Is er iemand die ons wel kan helpen?

Desired solution:

Een ander soort sluiting er evt. opzetten of geld terug (hij valt nog binnen de garantie tot decmeber 2013).

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Swarovski about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Swarovski to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Swarovski

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Swarovski

Swarovski

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij adviseren u contact op te nemen met de consumentenservice van Swarovski via customer_relations.bnl@swarovski.com .
Bij goede ontvangst van uw e-mail ontvangt u te allen tijde binnen enkele minuten een geautomatiseerde ontvangstbevestiging.

All complaints of