Complaint: Toevoeging aan adres

user-180596 on 27 May 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb schoenen besteld en wilde deze laten bezorgen op mijn werk. Bij inloggen track en tracé zag ik dat de toevoeging op het huisadres was weg gelaten. Mijn mail nagekeken en daar stond het wel in. Ik mailde naar Zalando om dit te melden en kreeg een wegwuif antwoord met de mededeling hopen dat het pakket niet wordt aangepakt anders haalt u hem maar op op het betreffende adres. Pakken ze het pakket niet aan dan geven we bij terug komst uw geld terug.

28-5-2013 Pakket toch aangekomen op het juiste adres.

Blijft alleen nog de manier waarop jullie klanten behandelen niet netjes is en de gestuurde e-mail niet begrepen (lees : niet goed gelezen) wordt.

Desired solution:

Op zijn minst een normaal antwoord naar klant(en) toe. Ik denk dat ik niet alleen sta met de onvriendelijke afhandeling en afschuifsysteem terug naar de klant(en). Ik denk hier nog wel een extra keer naar gekeken mag worden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from Zalando

11 years ago - Geachte Linsey_78, Wij betreuren het dat u een negatieve ervaring heeft gehad met onze klantenservice. Wij begrijpen dat het vervelend is dat de toevoeging aan uw adres is weggevallen. Helaas kunnen wij als de bestelling eenmaal is verwerkt geen aanpassingen meer doorvoeren aan het afleveradres. Wij vinden het fijn om te vernemen dat uw bestelling alsnog goed is aangekomen. Ter tegoemoetkoming voor het ongemak hebben wij u per e-mail een kortingscode toegestuurd. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en vertrouwen erop de klacht hiermee te hebben afgehandeld. Met vriendelijke groet, Joris de Waard Zalando Customer Care

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Geachte Joris de Waard, Ik begrijp dat een pakket niet terug gehaald kan worden. Ik vind alleen de reactie : haal hem zelf maar op bij het betreffende huisnummer belachelijk. Ik ga geen gebruik maken van jullie kortingscode omdat dat mijn bedoeling niet was. Het gaat mij niet om een korting o.i.d. Ik hoop alleen dat er in het vervolg normaal gereageerd wordt op vragen van klanten. Met vriendelijke groet, Linsey

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij betreuren het dat u een negatieve ervaring heeft gehad met onze klantenservice. Wij begrijpen dat het vervelend is dat de toevoeging aan uw adres is weggevallen. Helaas kunnen wij als de bestelling eenmaal is verwerkt geen aanpassingen meer doorvoeren aan het afleveradres. Wij vinden het fijn om te vernemen dat uw bestelling alsnog goed is aangekomen. Ter tegoemoetkoming voor het ongemak hebben wij u per e-mail een kortingscode toegestuurd.

All complaints of