My complaint:
Ik heb schoenen besteld en wilde deze laten bezorgen op mijn werk. Bij inloggen track en tracé zag ik dat de toevoeging op het huisadres was weg gelaten. Mijn mail nagekeken en daar stond het wel in. Ik mailde naar Zalando om dit te melden en kreeg een wegwuif antwoord met de mededeling hopen dat het pakket niet wordt aangepakt anders haalt u hem maar op op het betreffende adres. Pakken ze het pakket niet aan dan geven we bij terug komst uw geld terug.
28-5-2013 Pakket toch aangekomen op het juiste adres.
Blijft alleen nog de manier waarop jullie klanten behandelen niet netjes is en de gestuurde e-mail niet begrepen (lees : niet goed gelezen) wordt.
Desired solution:
Op zijn minst een normaal antwoord naar klant(en) toe. Ik denk dat ik niet alleen sta met de onvriendelijke afhandeling en afschuifsysteem terug naar de klant(en). Ik denk hier nog wel een extra keer naar gekeken mag worden.