My complaint:
Ik heb een contract bij Youfone vanaf 01-06-2011.
Het contract was voor 250 belminuten € 3,00 per maand.
Op 18 april 2013 heb ik gebeld met Youfone om de belminuten te verhogen naar 450 belminuten voor € 26,40 i.v.m. werkzaamheden die ik zou gaan doen
Dit deed ik omdat ik verwachtte dat mijn telefoongebruik meer zou worden dan 250 belminuten per maand.
Helaas is dit werk niet doorgegaan en ik bel voor minder dan 250 minuten per maand. ( de oude situatie van een maand geleden dus)
Vanmorgen, 29-05-2013 belde ik Youfone om het abonnement terug te draaien naar 250 belminuten voor € 3,00. Dit scheelt mij
€ 23,40 per maand !!!
De medewerker zei dat het niet meer teruggedraaid kon worden en schermde met de Algemene Voorwaarden.
Ik heb maar een Bijstandsuitkering en kan dit dus eenvoudig weg niet betalen per maand. Als ik de baan had gekregen dan was dat geen probleem geweest en had ik de 450 belminuten wel nodig gehad. Nu gebruik ik mijn mobiel nog maar hooguit voor 3 uur per maand, dus onder de 250 minuten. Ik ben niet van plan te gaan betalen voor 3,5 uur per maand die ik nooit ga gebruiken.
Desired solution:
Ik wil weer terug naar 250 belminuten voor € 3,00 per maand voor de rest van mijn abonnementstermijn tot 01-06-2013.
Ik wil best een paar Euro meer betalen omdat ik heb gezien dat 250 minuten nu iets meer kost dan in mijn afgesloten abonnement van 01-06-2011.