Complaint: Slechte bezorging en tijden.

user-181194 on 30 May 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Het eerste pakketje werd onder door de brievenbus geduwd ( flat) en niet aangeboden aan de deur ? Vind ik al een rare manier van werken aangezien ik hiervoor ook thuis ben gebleven om dit te ontvangen en om 5 uur kom je erachter dat dit onder in de brievenbus ligt. Nu betreft het het 2e pakje .. Op dit moment ben ik nog steeds op een pakje aan het wachten en we zijn al bijna een week verder. Na verschillende “mislukte” aflever pogingen vraag ik mij af of er wel een poging wordt gedaan. Ik kreeg de 2e keer netjes een briefje in de bus dat ik niet thuis was terwijl ik die dag wel thuis was.. maar goed.. de datum ingevuld dat ik donderdag de bezorging wou tussen 11:00 en 15:00. Ik wou dat vandaag na kijken en wat staat er : 30-5 ( donderdag ) bezorging zal gedaan worden op eerst volgende bezorgdag ??? Dus nu weer vrijdag ?? ik heb eergisteren aangegeven dat ik deze vandaag wou.. maar goed gekeken op de site waar je de code moet invullen voor de datum te kiezen en deze is opeens veranderd naar 18:00 tot 21:00 ?? Wat is dit voor onzin. Ik ben hier speciaal voor thuis gebleven en heb me een halve dag verlof gepakt en krijg ik nu weer mijn pakket niet ? Nu maar gekozen voor het DHL servicepunt en hopen dat deze wel mijn pakketje hebben maar wordt er langzaam ( vriendelijk uitgedrukt ) ziek van.

Desired solution:

Kijk naar de bezorgtijden en laat mensen niet verlof pakken voor niets ? Ik heb nu niks kunnen doen tijdens mijn halve dag verlof. Wie gaat mij dat vergoeden ??
Dat wanneer ik een dag aangeef en tijd dat deze niet wijzigd.
Maak de site wat duidelijker zodat mensen weten wanneer het pakketje komt.
Pakketjes bezorgen en niet door de brievenbus gooien. Ik woon 11 hoog dus ik weet niet wanneer een pakketje in de brievenbus wordt gegooid.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Selektvracht to pickup complaint

All complaints of