Complaint: rekening zomaar geblokkeerd

user-181283 on 30 May 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn betaal rekening van de sns bank word zomaar geblokkeerd vanwege veiligheid redenen. Na wel 6 keer bellen naar de klanten service en 6 verschillende verhalen te horen te krijgen van de medewerkers van de sns ben ik het zat, men beloofd veel maar doet helemaal niets. Het is mijn geld wat op die rekening staat en zonder reden van opgaaf zonder enige uitleg blokkeert de sns mijn rekening om veiligheid redenen zonder een oplossing te bieden en zonder rekening te houden dat er mensen zijn die gewoon geld keihard nodig hebben.

Desired solution:

Dat het probleem met spoed opgelost word

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Johnhermans, Wat vervelend dat je rekening is geblokkeerd en dat je hiervan niet op de hoogte bent gesteld. Bij het naar voren halen van je gegevens, zien we dat je rekening is geblokkeerd door de afdeling Veiligheidszaken. Wij nemen contact op met deze afdeling en leggen het verzoek bij hen neer om contact met je op te nemen. Met vriendelijke groet, Tineke SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant is donderdag 30 mei gebeld.

All complaints of