My complaint:
24 mei zouden twee pakketten bezorgd moeten worden.
Allebei de pakketten heb ik nooit ontvangen.
Selektvracht geeft als melding aan dat het pakket bij mij afgeleverd is.
Ik vind dit zo schandalig want elke keer is er wat met selektvracht aan de hand. Ik ben de hele buurt afgegaan om te kijken of mijn pakketten misschien ergens anders aangeboden zijn, maar niemand heeft wat ontvangen.
Inmiddels contact opgenomen met de afzenders. Trulyyours (afzender) heeft mij gisteren 29 mei een nieuw pakket opgestuurd. Vandaag de 30e was de eerste bezorg poging. Ik was de hele dag gewoon thuis maar Selektvracht geeft aan dat de geadresseerde niet thuis was. Tenslotte heb ik geen briefje in de brievenbus gevonden. Anders kon ik aangeven om mijn pakket op een service point op te halen. Ik ben bang dat de bezorger er weer een potje van maakt en ik voor de tweede keer in de zeik word genomen.
De andere leverancier (glossybox) heeft vandaag een nieuw pakket opgestuurd en de eerste bezorg poging is morgen. Ik kan bij voorbaat al zeggen (ook al ben ik thuis) dat er een melding komt: geadresseerde was niet thuis.
Selektvracht doet hier helemaal niks aan! Schandalig dat een bedrijf zo functioneert. Ik betaal ervoor en dan mag ik ook wel verwachten lijkt mij dat mijn spullen netjes bezorgd worden. De bezorgers van Selektvracht maken er een potje van en de meeste pakketten raken zoek. Ik zou dan ook iedereen afraden om met dit bedrijf in zee te gaan. Ze zijn misschien goedkoper maar in ruil daarvoor raken de pakketten zoek en komt er niemand met een oplossing.
Desired solution:
Dat de bezorger erop word aangesproken en mijn pakketten alsnog geleverd krijg!!!