Complaint: Reparatie

user-181292 on 02 June 2013 about Belcompany in category klachtmelden, Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb telefoon bij belcompany aangeboden om te laten op sturen naar acer.
Deze kreeg ik terug met twee butsjes in me frontscherm en kreeg als antwoord dat ik het dan maar zelf had op moeten sturen,hij zat volgens acer in een doosje,want ook die heb ik gebeld.
Maar bij bel company kwam hij aan met me telefoon in een bubbeltjes zakje en haalde deze er uit,toen ik zag dat hij beschadigd was,was deze jongen niet meer instaat om normaal tegen mij te reageren en liep weg.
Wat een service jongens maar helaas,daar nooit meer een telefoon kopen!!!

Desired solution:

Dat ze je normaal behandelen en dat ze er even de tijd voor hadden genomen om te kijken of zij het op konden lossen.Nu heb ik ook acer op de hoogte gebracht,want daar moest ik zijn volgens belcompany.
Op zijn minst een goede service verlenen en kijken of het op te lossen valt,dat moet niet moeilijk zijn.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Belcompany about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

U kunt per heden in de winkel terecht, alwaar uw klacht opgelost zal worden..

Ook via deze weg willen wij u excuses aanbieden voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
BelCompany Webcare

All complaints of