Complaint: Nadat ik HBO en Pluspakket had opgezegd liep abonnement toch door.

user-181356 on 30 May 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vorige maand heb ik, nadat ik bericht kreeg dat de actiekortingsperiode was afgelopen, deze dingen telefonisch opgezegd. Toch staan ze gewoon op de factuur. De mevrouw die mij hielp met mijn vraag, kon in mijn dossier niets vinden van de opzegging en ook geen notitie hierover. Zij mag het door mij teveel betaalde bedrag niet crediteren. Nu moet ik betalen voor een fout die gemaakt is door een medewerker van hun, of doordat zij een tijdelijke storing hadden in hun systeem.

Desired solution:

Met een creditering alsnog.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of