Complaint: levering stroom

user-1975 on 29 October 2009 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

levering van stroom zou in november 2011 aanvangen maar datdoen ze uit hun zelf 2 jaar eerder waar ik het niet het niet mee eens was had een mail gekregen dat het niet eerder in ging dan 2011 maar daar houden ze hun niet aan.
zonder mijn toestemming hebben ze mijn contract op gezegt bij oxxio nog over gebeld maar ze hebben overal schijt aan

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Vanuit energie:direct ben ik onlangs begonnen met het online helpen van mensen met klachten. Hierdoor kwam ik je klacht tegen op deze site. Graag zou ik je dan ook verder helpen, helaas kon ik aan de hand van je bericht geen gegevens opmaken waarbij ik de status van je klacht kon bepalen.
Daarom nodig ik je uit om, wanneer je klacht nog actueel is, hier een melding van te maken via onlineservice@energiedirect.nl. Je kunt hier ook terecht met al je tips.
Jochem van energie:direct

All complaints of