Complaint: Kan simkaart niet activeren.

user-181517 on 31 May 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een simonly abonnement besteld bij youfone, de simkaart heb ik inmiddels ontvangen. Maar ik heb nooit een bevestigingsmail van mijn bestelling ontvangen.
Met de gegevens in deze mail kan ik de simkaart activeren, maar zonder die mail lukt dat dus niet.

Desired solution:

Beste youfone,

Kunt u mij die bevestigingsmail mail zsm sturen aub.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Youfone.nl to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant de inloggegevens doorgegeven voor de My Youfone omgeving. De simkaart is inmiddels geactiveerd.

All complaints of