Complaint: IP-adres

user-181524 on 31 May 2013 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Caiway heeft mij niet geïnformeerd dat zij het IP-adres tussentijds wijzigen.
Mijn beveiligingssysteem is daardoor niet bereikbaar geweest. Het uitzoeken van deze storing heeft bovendien bijna een dag gekost!

Desired solution:

Ik verwacht dat caiway mij zonder extra kosten een vast IP-adres geeft. Dit kan bij andere providers namelijk wel.

vriendelijke groet,
J.A.M. de Groot
grootjam@kabelfoon.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Caiway Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Caiway Internet to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from Caiway Internet

11 years ago - Zojuist telefonisch contact opgenomen met de klant en dit probleem besproken. Aangegeven dat Caiway helaas geen vast IP adres kan toewijzen wel een ander alternatief aangeboden wat het probleem kan opvangen. Dit is per E-mail bericht naar de klant. Met vriendelijke groet, Arjan in ’t Hout Caiway Webcare Team.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

Caiway Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben contact gehad met de klant op 3 juni 2013. De klacht met de klant is besproken en Caiway heeft een oplossing aangedragen.
Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout
Caiway Webcare Team.

All complaints of