Complaint: KLACHT

user-181541 on 31 May 2013 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Netwerk vsp about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Netwerk vsp to pickup complaint

Message from Netwerk vsp

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw melding. Graag vernemen wij ook uw huisnummer. Er kunnen namelijk in uw postcodegebied verschillende bezorgers actief zijn. Zodra wij uw gegevens hebben ontvangen, nemen wij uw melding in behandeling. Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Consumentenservice Netwerk VSP

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Jammer dat wij geen reactie meer hebben ontvangen op onze vraag.

Als marktleider op het gebied van huis aan huis communicatie heeft Netwerk VSP kwaliteit hoog in het vaandel staan. Wij hebben daarom de bezorgerscoördinator, die verantwoordelijk is voor de bezorging in uw wijk, geïnformeerd over de situatie. Wij vertrouwen erop dat u daardoor weer als vanouds wordt bediend door de trouwe bezorgers van Netwerk VSP.

Bezorgen blijft ondanks alles mensenwerk. Mocht een dergelijke tekortkoming zich in de toekomst nogmaals voordoen, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen via onze website www.netwerkvsp.nl/klantenservice. Wij vernemen dan ook graag uw huisnummer.

Met vriendelijke groet,

Consumentenservice

All complaints of