Complaint: Slecht geholpen

user-181720 on 02 June 2013 about Swarovski in category Juweliers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn man ging een armband kopen en moest wachten totdat de verkoopster klaar was met het passen van haar schoenen!! Hij werd zeer slecht geholpen door een verkoopster die zeer onprofessioneel was! De armband die hij wilde werd tevoorschijn gehaald en in een zakje gedaan! Toen ik de armband kreeg zat hij nog helemaal verpakt in de fabrieksverpakking! De armband zat zelfs nog geseald in het plastic en ik heb een schaar moeten gebruiken om de armband eruit te halen! Wat een afgang zeg! Zo een chique merk in een zakje van de fabriek! Het hele effect van het cadeau is weg! En mijn man heeft zeer veel geld betaald!!! Ik ben in Oostenrijk bij Swarovski geweest en zij stralen klasse uit! Als Swarovski zou weten hoe het hier in Den Haag eraan toe gaat zouden ze er schande van spreken! Ik ga dit dus ook melden bij Swarovski in Oostenrijk en Nederland en ze adviseren de allochtone en zeer jonge medewerksters eerst een cursus inpakken en met klanten omgaan te laten doen!

P

Desired solution:

Een tegemoetkoming waar ik wel vrolijk van word!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Swarovski about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Swarovski to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Swarovski

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Swarovski

Swarovski

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij adviseren u contact op te nemen met de consumentenservice van Swarovski via customer_relations.bnl@swarovski.com.

All complaints of