My complaint:
Beste klacht.nl,
Ik heb al eerder een klacht ingediend over een vordering over een telefoonrekening van Hi en KPN. Dit word behandeld door GGN en hoogstwaarschijnlijk gaat het hierbij om èèndezelfde rekening.
Ik zat hier nog even over na te denken en ik vind het eigenlijk wel vreemd waarom ik niet de informatie krijg waarom ik vraag.
Omdat GGN mij niet de nodige informatie geeft duurt het veel langer en het te betalen bedrag schiet onnodig omhoog.
Waarom…. want ik vraag om èènvoudige dingen die toch voor de hand moeten liggen zowel bij de KPN of bij Hi.
Als iemand bij mij aan de deur komt en die zegt dat ik betalen moet dan pak ik toch ook niet zonder iets te vragen mijn portomonee en betaal en klaar.
Dan wil toch wel weten waar de beste man het over heeft en laat dan maar eens zien waaruit blijkt dat ik inderdaad betalen moet.
Eerlijk gezegd krijg ik ook een beetje de indruk dat men mij expres aan het lijntje houdt
om zo de kosten maar omhoog te drijven.
En ik duik echt niet weg voor die rekeningen maar ik vind het wel heel onterecht dat ik zo minimaal geinformeerd word en dat het bedrag als een raket omhoog schiet.
Met vriendelijke groet,
Marc Levering.
marcuslevering@gmail.com
0181-356573.
06-37197665.
Desired solution:
Duidelijkheid van zaken en niet achteraf nog met informatie komen en dan ondertussen het te vorderen bedrag zo onnodig laten stijgen.