Complaint: niet mogen tanken bij texaco vaanweg 85, rotterdam

user-181869 on 03 June 2013 about Texaco in category klachtmelden

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

geachte heer, mevrouw

ik wil u een serieuze klacht indienen tegen texaco pompstation. het gaat om de medewerkers en het vooroordelen van mensen. gisterenavond, omstreeks 2300uur heb ik een lift kunnen krijgen van een goede vriend van me vanaf rotterdam-zuid naar spijkenisse. ik wilde hem alvast bedanken door tenminste 20euro benzine geld te geven of danwel gelijk in zijn auto te tanken. ik heb voor het laatst gekozen. aangekomen bij texaco tankstation vaanweg 85 (vlakbij Ahoy), stapte ik uit en wilde gaan tanken. tot mijn verbazing werd de pomp uitgezet, dus ik kon niet eens beginnen met te tanken. ik keek richting de cassiere en zij maakte een gebaar, hoe ik ervan begreerp, dat de bestuurder zelf moet tanken. Ik kon dit niet echt voor de zekerheid bevestigen en ben dus naar binnen gegaan. ik vroeg heel vriendelijk wat zij net gebaarde en hierop antwoorde zei heel erg geirriteerd: De bestuurder moet uitstappen en zelf tanken en hij moet zijn stadslicht uitzetten, dat zijn de regels”. ik vond dit vreemd en zei ook dat ik dat nergens kan lezen, als dat zo zijn. ik vroeg ook aan haar waar dat stond vermeld en wat ik al verwachtte zij kon me dat niet laten zien. “het zijn de regels” was haar goedkope antwoord. ik vind dit niet kunnen, want de bestuurder zelf had zijn portemonnee niet bij zich en ik heb besloten als dank om te tanken. bovendien wilde ik met mijn pinpas gaan betalen, mijn pincode is prive: Het is beetje merkwaardig, zij eist dat de bestuurder zelf moet tanken, die geen geld bij zich heeft. ik als bijrijder die wilt tanken en betalen met mijn pinpas wordt niet geaccepteerd. Ik ben van mening dat deze mevrouw ons zogenaamd heeft aangezien als mogelijke “wanbetalers, tanken zonder te betalen” en zij zelf de recht in handen heeft genomen. Pure veroordeling, discriminerend zelfs!! Door als excuses te gaan gebruiken dat het in de reglement staat, die zei niet kan aantonen en nergens openbaarlijk te lezen is, vind ik dat texaco het een beetje te bont maakt. ik kreeg ook de mededeling te horen als de bestuurder zelf niet gaat tanken, dat ik maar ergens anders moet gaan. dit is gewoon een enige vorm van chantage en dit mag dus niet meer gebeuren. Ik heb dus besloten om niet te tanken, want om zo met klanten om te gaan, vind ik niet kunnen.

Desired solution:

moeten de medewerkers leren om niet mensen te veroordelen op hun uiterlijk.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Texaco about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Texaco to pickup complaint

All complaints of