Complaint: zwemmen de Eemhof

user-181956 on 03 June 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zondag (2juni jl.)hadden wij via de c-1000actie een dagje zwemmen op de Eemhof uitgekozen.Aangekomen lever ik netjes de
mail in waar alle gegevens opstaan. De medewerkster vroeg ons naar de voucher,die hadden volgens de voorwaarden mee moeten meenemen.Helaas hadden we die vergeten.Dan moeten jullie het volle pond betalen zei de medewerkster.
Ik zei op de mail staat alle gegevens van ons en adresgegevens ik kan mij legitimeren.
Niets mee te maken jullie mogen alleen zwemmen als jullie
het volle pond betalen.
2 volwassenen 37euro
3 kinderen 45euro
1 parkeerkaart 6euro (volgens de mail 5 euro).
totaal 88euro

88euro ipv. 50euro15 is toch voor ons gezin een hoop geld.

Wat moet je als je zoals wij uit Emmeloord komen.
Met 3 kinderen op de achterbank die al weken er naar uit kijken om ook eens in een prachtig zwembad (want dat is het)
te zwemmen.
Dus zonder al te veel stampei te maken heb ik met tegenzin
het volle pond betaald.
Eigenlijk had ze ons terug moeten sturen,want de avond ervoor
heb ik geprobeerd om 2 normale kaartjes extra te kopen,
Maar dit kon niet want je moest vantevoren reserveren.
We hebben desondanks een erg leuke dag gehad, met voor ons
(de ouders een wrange nasmaak).

Gr.
Fam Coenrades

Desired solution:

Een oplossing voor ons is een dag gratis zwemmen.
Dat moet er toch af kunnen van zo een groot bedrijf
als Center Parcs.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 4 juni jl. werd er een e-mail gestuurd naar de gast door de afdeling Guest Relations van het hoofdkantoor.

All complaints of