My complaint:
Ik had 3 weken van tevoren een kinderfeestje gereserveerd voor zaterdag 1 juni. Ik heb toen bericht gekregen dat de klantenservice de dinsdag voor het feestje contact met mij zouden opnemen. Dit is niet gebeurd. Ik heb vervolgens proberen telefonisch contact op te nemen: lukt niet je kunt alleen kaartjes reserveren. Dus weer een mail gestuurd, maar weer geen reactie. Vervolgens langsgeweest, toen was er niemand die het systeem in kon en moest ik naam en nummer achterlaten en zou ik de volgende dag gebeld worden. Je raadt het al: niemand gebeld.
Ik heb een klacht ingediend bij de klantenservice en heb het volgende antwoord gekregen:
Geachte,
Bedankt voor uw e-mail. Helaas hebben wij een storing gehad in ons e-mail systeem, waardoor wij geen gegevens konden terugvinden. Hebben uw contactgegevens van het briefje niet mogen vinden, onze excuses hiervoor!
Met vriendelijke groet,
Pathé Breda
Nogal makkelijk niet??
Desired solution:
te laat, ik ga voortaan wel in Tilburg of Antwerpen naar de film.