My complaint:
Sim only abo aangevraagd bij Simyo, maar geen simkaart ontvangen. Ik dacht deze vlak voor het overgaan van KPN naar Simyo, maar het mocht niet zo zijn.
Simyo blijft volhouden dat ze al een simkaart verstuurd hebben. Het contract moest ik gedwongen al in laten gaan om een nieuwe simkaart opgestuurd te krijgen. Nu is het contract ingegaan en nog steeds weigert Simyo een simkaart te versturen.
Er zijn al talloze emailwisselingen die tot niets hebben geleid. Sterker nog, ik heb nu al 2 maal een verplicht simkaartnummer moeten activeren van de Simyo klantenservice en nog steeds sturen ze niets toe.
Ik heb zelfs op aanvraag al mijn gegevens nog eens verstuurd, en nog steeds weigeren ze een simkaart toe te sturen. Geen idee waarom een provider wel contracten afsluit, maar vervolgens geen simkaarten verstuurd. Hoe kan dat nou?
Vandaag deed een medewerker van Simyo echt de emmer overlopen: “Geachte heer, excuses voor het ongemak. Zou u ons even willen bellen? ”
HOE MOET IK NOU BELLEN ZONDER SIMKAART?!!!
Desired solution:
Heel simpel: stuur mij nu eindelijk eens een simkaart.