Complaint: geachte dames en heren

user-182071 on 04 June 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

overlast van tieners uit Bulgarije gemeld bij de Hostess aldaar. Niet kunnen slapen, eten en aan het zwembad kunnen vertoeven i.v.m. een groep van 130 jongeren uit Bulgarije. Dit vanaf dag 3 van mijn 8-daagse vakantie!!! Wij waren genoodzaakt elke dag naar het strand te gaan en uit te gaan eten aangezien er geen ruimte was en herrie. Geen tafel, stoelen en eten. Eten werd slecht vanaf de komst van deze groep jongeren. Wij hebben extra kosten moeten maken voor eten en drinken en ons comfort in het familiehotel was volledig verdwenen!!! De hostess en noodnummer Arke was onbereikbaar. Wij zijn niet de enige met deze klacht. Vervolgens blij om naar huis te gaan (na wederom niet kunnen slapen door overlast van de jeugd in de gangen en kamers naast ons) Management deed hier niets aan.

Desired solution:

Wij wensen een vergoeding voor verlies van vakantie welke voor 2 dagen goed was van de 8 dagen en de gemaakte kosten voor eten en drinken.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Zoals telefonisch met u afgesproken op 17 juni 2013 ontvangt u zo snel mogelijk een reactie van ons. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of