Complaint: Klacht kpn

user-182202 on 04 June 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De service van kpn is echt belachelijk. Een maand te laat aansluiten, in die maand gouden bergen beloven, maar puntje bij paaltje krijg je helemaal niks. Geen excuses, geen tegemoetkoming niks. Ja, een rekening!
Ik raad het iedereen af. Als je belt om iets te vragen wordt je afgebekt en moet je om 12 uur ‘s nachts maar terug bellen om vervolgens te horen te krijgen dat ze niks kunnen doen en je maar moet wachten.
Verschrikkelijk gewoon!

Desired solution:

Oprechte excuses en een tegemoetkoming.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of