Complaint: reparatie telefoon

user-178631 on 08 June 2013 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb een telefoon gekocht van 480.00 euro met een abbonement van vodafone deze heb ik verzekerd voor dat bedrag, en nu is die stuk gegaan. heb hem 2 weken geleden weg gebracht bij de Belcompany nu heb ik te horen gekregen dat die niet meer gemaakt kan worden en dat ik een nieuwe uit mag zoeken. maar hij is voor die 480.00 euro verzekerd. en heb te oren gekregen dat ik voor 250.00 een nieuwe uit mag zoeken. hier ga ik niet mee akkoord. dus heb het hoofdkantoor van Belcompany gebeld en het uit gelegd die hebben me door verwezen naar de verzekering want daar is me telefoon verzekert. ook daar krijg ik geen duidelijk antwoord op mijn vraag. maar je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. en heb nog steeds geen duidelijk antwoord hoe nu veder.

Desired solution:

een goede passende oplossing

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Belcompany about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

We hebben u afgelopen 6 juni benaderd met uitleg hierover. We hebben hier verder geen reactie op gehad, vandaar dat we nu de melding sluiten.
Mocht u later nog verdere vragen/opmerkingen hebben kunt u weer contact met ons opnemen. Graag dan onder referentie BC1306-185.

Met vriendelijke groet,
BelCompany Webcare

All complaints of