Complaint: Ophaal “service”

user-182715 on 09 June 2013 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb forums bekeken voordat ik bij woonsquare ons bed kocht. Dit heb ik vermeld bij aankoop, mij werd verteld dat elke winkel dit had… en alles werd gezegd om dat te overtreffen. We zijn akkoord gegaan, na allerlei beloftes.
Waaronder maximaal 5 weken levertijd. Dat zijn er uiteindelijk 7 geworden, (na 2 x gebeld te hebben en bij de eerste x bellen konden ze niks voor me doen ik moest even op hun telefoontje afwachten volgende dag belde ik weer, toen werd me verteld dat het ineens nog een week ging duren? We mochten het bed ophalen in Gilze-Rijen, van 09:00 tot 12 en van 13:00 tot 17:00. Mijn man en zijn vader van 70 zijn dat bed op gaan halen. Kwamen ze daar aan werd er verteld dat iedereen al weg was, maar 1 niet vriendelijke collega was er nog. Zij vertelde dat het tot 15:00 opgehaald kon worden. Er zijn mij zoveel beloftes gedaan, zo veel leugens aanvankelijk verteld. Dat het mijn neusgaten uitkomt! is dit de manier van verkopen bij woonsquare??

Desired solution:

Een vergoeding voor het voor niks op een neer rijden naar het distributiecentrum en nog een korting op onze aankoop voor het ongemak wat zij hebben veroorzaakt!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Woonsquare to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant gesproken en e.e.a doorgenomen.

All complaints of