My complaint:
In juli 2010 bank aangeschaft, in juni 2012 meld ik de klacht bij Woonsquare dat er totaal geen vulling meer in de bank lijkt te zijn, de bank zit tot op de veren! Geen goedkope bank, kostte € 1.500,=! Dan hoef je toch niet te verwachten dat er geen vulling meer is. Woonsquare wil herstellen waarbij ik 200 euro zelf moet betalen. Echter, het mag toch niet zo zijn dat ik binnen twee jaar bij zo’n dure bank tot op de veren zit. Bovendien is dit hiervoor ook gebeurt met een bank van woonsquare, toen is geregeld dat ik een ander bank kon uitkiezen, omdat deze wat duurder was heb ik toen 200 euro bijbetaald. Ik heb er thans geen vertrouwen meer in dat deugdelijk hersteld zal worden.
Desired solution:
Ik wil dat de koop ontbonden wordt en ik mijn geld terug krijg. Gezien de geschiedenis heb ik er geen vertrouwen meer in dat deugdelijk hersteld zal worden!