Complaint: reizen in de premium comfort class

user-182978 on 09 June 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij zijn net terug van Cuba en reizen graag premium comfort. Wij zaten op rij 5 met een gordijn in onze nek en als je de stoel in comfortstand zette dan hing het gordijn in je haar. 5 minuten is grappig maar 10 uur is verre van comfortabel. Achter ons begon de comfort class, wij troffen het met mensen die het nodig vonden hun voeten tussen de stoelen te steken waardoor de stoelen constant bij hun verzitten een dreun kregen. Wat onze achterburen ook fantastisch vonden was het kaartspel op de spelcomputer, ze drukte zo hard op de toetsen dat we er simpel van werden, eenmaal hier iets van gezegd te hebben ging het beter, maar echt hier boeken wij geen premium comfort voor. Vaak is er een vaste wand aanwezig waardoor je een beetje rustiger kunt zitten. Wat ons uiterst irriteerde is dat je premium comfort boekt en de reis met tussenstop op Cancun een vrije plek in het vliegtuig mag plaats nemen tot we in Cancun zijn, wij zaten daardoor achterin het vliegtuig, eenmaal op Cancun krijg je je geboekte classe. Wij boeken premium comfort vanwege mijn zere benen, bij aankomst op Canun had ik al zulke dikke benen dat het haast niet uit te houden was en dan moet je nog bijna 10 uur. Wij maken graag verre reizen en betalen graag voor de premium comfort maar dan moet je wel premium comfort krijgen. Dit was echter verre van comfortabel. Het personeel was heel vriendelijk maar de reis was vreselijk wat wij niet gewend zijn. De heen reis in de comfort class (bij boeking was premium al vol) was beter dan terug in de premium comfort. Dit kwam door de uitrusting van het vliegtuig.

Desired solution:

Mijn zere benen daar heb ik nu nog wel een week lol van, daar is nu geen oplossing voor maar dat we voor 3 personen enkele reis 450 euro extra hebben moeten betalen voor een berg ergernis dat is toch wel de limit. Graag reizen wij maar ook onze vrienden en familie weer met Arke omdat wij van mening zijn dat het altijd goed is. Op deze manier durven wij het niet meer te boeken. Zijn blij dat in 2014 een betere class te boeken is maar daar is nog niets mee opgelost. Tevreden zijn wij met het krijgen van een goede plek waar je voor boekt. Graag een tegoed voor de eerst volgende vlucht in de premium comfort.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 27 juni 2013 een schriftelijke reactie naar de klant gestuurd. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of