Complaint: Stopzetten abonnement

user-183353 on 11 June 2013 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb nu al een paar keer gemaild en brieven geschreven, maar ze blijven geld van mijn rekening afschrijven. Inloggen lukt niet meer en ik heb nog nooit een mail gekregen van deze instantie met huuraanbod of andere zaken. Ik ben nu bijna een jaar lid en nog nooit iets van ze gehoord. Bij deze wil ik mijn abonnement opzeggen en ook graag wat geld terug!

Desired solution:

Opzegging en bevestiging abbonement. Wellicht wat geld terug van maanden(!!!!) zonder ook maar iets van deze instantie te krijgen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Huurwoningbemiddeling.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Zwart,

Door middel van het door u opgegeven bankrekeningnummer hebben wij een abonnement gevonden en per direct voor u stopgezet.

Volgens onze gegevens heeft u wel degelijk aanbod ontvangen. Op 10 juni hebben wij u nog navolgende woning gemaild: Gouda-Binnenstad, 2-kamer appartement, 75 m2 (700,- euro per maand). Mogelijk is u dit ontgaan omdat u uw abonnement op een ander adres (anita), dan hier opgegeven, heeft afgesloten.

Verder hebben wij op geen van beide e-mail adressen enig bericht van u mogen ontvangen. Ook hebben wij geen enkele brief van u mogen ontvangen.

Hopende u hiermede van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of