Complaint: Individuele vluchttijden wijziging

user-183401 on 11 June 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben in december een vakantie voor 11 dagengeboekt naar Belek.
In maart ben ik eens bij het reisburo gaan informeren of er al iets bekent was van de vlucht tijden.
Ja, heen 17.20 en terug ook in de avond.
Nu blijkt bij na vragen i.v.m. upgrate naar confort clas dat wij in eens op en latere vlucht heen gaan en in de morgen al terug vliegen, dit hat te maken met betere logistiek terplaatse naar hotel, dus weg 2 vacantie dagen, zo kan ik ook een reis verkopen.
Maar als wij van upgrate gebruik zouden makenkonden we wel opeens om 17.20 heen vliegen en later in de avond retour vliegen. En hoe zit het nu met logistiek verhaal, of is dit gewoon pakken waar ze pakken kunnen?
Maar de klap op de vuurpijl was dat dit geen gerantie was dat we ook daadwerkelijk op die andere vluchten kwamen, want Arke nam zich de vrijheid om hier weer van af te wijken.
Het reisburo zelf kan hier niets aan doen, zij hebben mij ook dan geadviseerd om het niet te doen weg gegooit geld.heen vlucht ca € 200,– terug vlucht ca. € 110,– e.e.a. ook bij consuwijzer gemeld.

Desired solution:

Nu vliegen op de oorspronkelijke vlucht tijden, daar die nog steeds bestaan alleen voor ons niet.
Voor de toekomst moet overheid hier een halt aan toe roepen aan deze praktijken, mensen proberen te lokken met x aantal vaktie dagen waar achteraf blijkt dat er 2 al afvallen i.v.m. reizen. In het extreemste geval huidige voorwaarden kan men zeggen vertrek heen reis 23.55 en terug reis om 0.05. vluchttijden moeten bekent zijn bij boeking en bij extreme wijzigingen b.v. maar als 1-2 uur moet hier een vergoeding tegenoverstaan

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Arke zegt dat de klacht voor hun is opgelost. Dit is deels waar. Voor de heen reis is de klacht inderdaad netjes opgelost, maar voor de terugreis konden/wilden ze geen oplossing geven tenzij er ruim 8% bij betaald zou worden. Dit is onacceptabel. Dus klacht is deels opgelost en niet geheel zoals Arke doet vermoeden. Als Arke als nog deze extra kosten voor haar rekening neemt, dan is de klacht pas opgelost.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 17 juni 2013 telefonisch contact opgenomen met de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of