My complaint:
Op 10-01-2013 heb ik een nota van Famed ontvangen. Dit waren kosten die onterecht door mijn tandarts in rekening zijn gebracht. Ik heb toen contact met Famed gehad en met mijn tandarts en die zijn met elkaar overeengekomen dat inderdaad niet te juiste kosten in rekening zijn gebracht. Het bedrag dat ik moest gaan betalen was E7,80,-. Hier zou ik een nieuwe nota van krijgen. Deze heb ik werkelijk nooit onvangen. Totdat op 06-06-2012 een nota van FAmed kreeg van E47,80,- Dit was inclusief incassokosten. Ik heb na het weekend direct contact opgenomen met Famed en die vertelde mij dat er wel degelijk een nota is verstuurt. Namelijk begin mei. Ik weet zeker dat ik nooit een brief gehad heb met het bedrag (7,80,-). Ik heb alles uitgelegd aan Famed maar zij wilden absoluut de incassokosten niet verwijderen. Ik kreeg steeds maar te horen dat het me eigen schuld is. Ik vind dit zeer onprofessioneel dat ik meteen ZONDER herinnering incassokosten op me dak krijg.
Desired solution:
Het nota bedrag van 7,80 betalen en NIET de incassokosten.