Complaint: Pakket al 11 dagen onderweg (retour) en een week lang in sorteercentrum

user-105103 on 12 June 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Dit is nu al de zoveelste keer dat ik een slechte ervaring heb met dit bedrijf, eerst bezorgers die pakketjes gewoon voor de deur leggen en weg gaan voordat ik beneden ben.

En nu een retourzending naar een bedrijf, dat overigens gewoon op de lijst staat bij de dhl servicepoint zodat je kosteloos kan retourneren.

Ik overwoog nog om het gewoon met tnt/postnl te versturen, echter gaf ik dit bedrijf nog een kans, dit is de laatste keer dat ik gebruik maak van jullie service en als een bedrijf met selektvracht verzend zal ik daar tevens ook niet meer bestellen.

Desired solution:

Als het pakketje morgen wordt afgeleverd bij het desbetreffende bedrijf

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Selektvracht to pickup complaint

All complaints of