Complaint: Late levering en slechte service bij kapotte motor vh bed

user-183632 on 14 June 2013 about Woonsquare in category klachtmelden, Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We hebben ons bed 2 weken te laat ontvangen en zijn hierover niet gebeld.
na monteren van het bed zit er in de motor van het bed een constante zoem.
Contact opgenomen met woonsquare en moeten dit schriftelijk aangeven bij hun, telefonisch konden ze niks doen.
Ik vind het een slechte zaak dat ze dit niet gelijk in behandeling nemen bij een nieuw geleverd product

Desired solution:

Nieuwe motor voor het bed

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Woonsquare posted

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Servicemelding dient schriftelijk gedaan te worden. Klantenservice Woonsquare zal in wk25 contact opnemen met klant om het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.

All complaints of