Complaint: Al meer dan een week problemen met onze verbinding

user-184146 on 15 June 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij de naastgelegen sportvereniging is onze KPN kabel op een zeker moment kapot getrokken.
Met een halve reparatie is eea toen weer gaan werken.
Daarna regelmatig storingen waarbij internet toegang en telefonie wegvalt.
Bellen heeft nauwelijks zin. Je hebt pas na 5 werkdagen geen oplossing gehad te hebben recht om iemand aan de lijn te krijgen die je klacht serieus neemt.
Men heeft een nieuw modem opgestuurd en vraagt steeds of dat al geïnstalleerd is. Het probleem is echter het inkomende signaal en ook een nieuw modem zal zonder inkomend signaal geen verbinding op kunnen bouwen.
Hoe is het mogelijk dat je klanten op deze manier afpoeiert ??

Desired solution:

Een definitieve oplossing voor de kabelbreuk (en geen verdere lulverhalen dat het een ons oude modem zou liggen).
En € 100 van onze volgende rekening af voor al het gebel en heen en weer gereis tussen huis en tennispark.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Vandaag zou tussen 12:00 en 14:00 een monteur langskomen. Eindresultaat: na twee uur wachten maar eens bellen. Is inderdaad vreemd dat hij nog niet is geweest. We worden zsm teruggebeld wanneer de monteur wel komt. Om 14:30 maar met z'n tween naar huis gegaan zonder dat we gebeld zijn. Weer een aantal vrijwilligersuren weg !!!

All complaints of