Complaint: Vodafoon thuis

user-184341 on 20 June 2013 about Vodafone in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Goedemiddag,

Ik wil een klacht indienen over het feit dat ik 14 dagen zonder internet heb gezeten.

1 Juni heb ik gebeld naar de klanten service dat ik geen internet heb.

Na modem uit zetten resetten en wat al niet meer niet gelukt.

Binnen 5 werkdagen zou dit opgelost zijn.

8 juni weer gebeld nog geen internet.

Wederom met een medewerker alles na gelopen geen resultaat.

11 Juni weer gebeld nu was het antwoord 30 minuten alles uitzetten.

Resultaat geen internet.

14 Juni weer gebeld.

Het ligt aan de modem TP-Link liggen ze sturen een nieuw modem op.

Onder tussen heb ik dus 14 dagen zonder internet gezeten.

Ik vind dit onacceptabel.

Ik ben klant bij u met vodafoon thuis en mobiel en denk er nu over na om alles op te zeggen en over te stappen naar een andere aanbieder.

Dat er een keer een storing is oké maar dat dit 14 dagen moet duren voor het opgelost is voor mij echt onacceptabel.

ik wil gecompenseerd worden voor de tijd dat ik geen gebruik kon maken van het internet en dus ook niet van wifi met mijn mobiel en de tijd dat ik aan de telefoon heb gehangen met een van uw medewerkers al met al ook ander half uur bij elkaar.

Ik verwacht een snelle reactie op mijn klacht.

Desired solution:

Ik wil gecompenseerd worden voor de tijd dat ik geen gebruik kon maken van het internet en dus ook niet van wifi met mijn mobiel en de tijd dat ik aan de telefoon heb gehangen met een van uw medewerkers al met al ook ander half uur bij elkaar.

Nu komt er nog bij dat ik niet eens een mail kan sturen met mijn klacht.
Het mail adres wat ik van uw medewerkers heb gekregen [email protected] werkt niet.
ook als ik ingelogd ben met mijn vodafoon werkt het niet.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - We have sent an email to Vodafone about your complaint

Message from from Klacht.nl

12 years ago - We have sent reminder to Vodafone to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Vodafone

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Vodafone

Message from

12 years ago - Beste Vodafoon Thuis, Bedankt voor het aangeven van je klacht. Ik wil je verzoeken om je klacht via het mailadres [email protected] in te dienen. Je kunt ook telefonisch contact opnemen via 0900-717 10 00 (€ 0,10 per minuut) Je klacht wordt dan in behandeling genomen door de verantwoordelijke afdeling. Met vriendeijke groet, Jeannette Vodafone, medewerker klachtafhandeling

All complaints of