Complaint: Pakketjes niet bezorgd, op internet staat dat er bezorgd is..

user-184355 on 17 June 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Dinsdag 8 juni wat kleding besteld op de website van score.nl.
Op donderdagavond vond ik een briefje van selektvracht in de brievenbus met de tekst ‘helaas, we hebben je gemist’.
Op dit briefje staat aangegeven dat er op vrijdag een nieuwe bezorgpoging gedaan zou worden. Helaas heb ik vrijdag geen bezorger gezien en ook op zaterdag is er niemand geweest. Op internet (track and trace) staat vermeld dat de pakketjes op donderdagavond bezorgd zijn. Deze informatie klopt dus totaal niet en ik vraag mijzelf af waar mijn pakketjes nu zijn en wanneer ze bezorgd worden! Tevens navraag gedaan bij de buren, maar niemand heeft iets in ontvangst genomen. Het is nu maandag 17 juni en uiteraard gebeld met de ‘service’afdeling van selektvracht. Aan de reactie van de telefoniste was duidelijk te merken dat ze vermoeid is van de vele klachten die ze moet beantwoorden. Deze mevrouw kon niets voor mij doen, ik moest zelf maar gaan bellen met de verzender.. (Score)
Is het dan zo moeilijk om even te bellen met de betreffende bezorger om even na te gaan wanneer mijn pakketjes alsnog geleverd worden?

Desired solution:

Gewoon een antwoord van selektvracht wanneer mijn pakketjes geleverd worden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Selektvracht to pickup complaint

All complaints of