My complaint:
Geplande verhuizing van een ADSL (op ISDN) en daarop een zakelijke telefonie abonnement van Telfort heeft 3 weken langer geduurd.
Hierdoor is het bedrijf 3 weken telefonisch niet bereikbaar geweest en was er geen internet mogelijk. Bijkomend probleem was dat het gsm netwerk van KPN in de pand niet werkte zodat doorschakelen geen optie was.
Fout lag bij de KPN omdat deze de laswerkzaamheden niet heeft gecontroleerd.
Desired solution:
Vergoeding van de kosten die ons IT'er heeft gemaakt voor alle werkzaamheden en noodzakelijke bezoekjes om uit te zoeken waarom er geen verbinding was.
En excuses van KPN i.v.m. verdraaid verslag vanuit de monteur.
KPN geloofde niet dat het aan hun lag. Na bezoek van de eerst monteur hadden ze de lijn moeten testen, dan hadden ze gezien dat er nog steeds geen verbinding was. De laatste monteur had geen fatsoen, hield tijdens zijn bezoek een telefonische vergadering zodat de tijd dat was ingepland uit liep. Uit een verslag van KPN gaf deze persoon op dat de klant zomaar weg liep, terwijl wij hadden aangegeven dat door andere verplichtingen hij de storing verder zelf moest afhandelen (PS de verbindingen waren op dat moment weer aanwezig).